معاون جديد پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي يزد معرفي شد

یزدفردا "محمد كاظم وكيل:با حضور دکتر سلطانی بنیانگذار دانشگاه، دکتر مسلمین ریاست واحد یزد، اعضای هیأت رئیسه و جمعی از اساتید و کارکنان واحد از زحمات دکتر زاینده رودی معاون اسبق واحد تشکر و دکتر ناطقی به عنوان معاون پژوهشی معرفی شد.
در این مراسم دکتر مسلمین ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت تولد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از زحمات و خدمات دکتر زاینده رودی معاون گذشته پژوهشی تقدیر نموده و گفت: در طول این چند سال حوزه پژوهشی واحد یزد به واسطه زحمات دکتر زاینده رودی و معاونین قبل از ایشان موفق به کسب رتبه های متعدد پژوهشی شده است.
وی ادامه داد: تلاش واحد یزد این است که در سالهای آینده نیز در زمینه پژوهشی که وجه تمایز دانشگاه با دبیرستان می باشد دارای رشد چشمگیرتر مقالات علمی، طرحهای پژوهشی و ... باشد که انشاءا... با همت دکتر ناطقی به عنوان معاون پژوهشی جدید که دومین دانشیار دانشگاه می باشد و شخصی با پشتکار، جدیّ و علمی هستند این مسأله دست یافتنی خواهد شد.
 رئیس دانشگاه افزود : برای رشد بیشتر و سریعتر همه همکاران دکتر ناطقی را به استفاده از تجربیات گذشتگان توصیه می کنم و این امر محقق نخواهد شد تا همه دست در دست هم دهیم و با وحدت به این نتیجه برسیم.
 همچنین در ادامه دکتر زاینده رودی معاون سابق پژوهشی دانشگاه گفت : به واسطه اعتماد و محبت دکتر سلطانی بنیان گذار واحد یزد چند سالی را در این واحد به خدمت پرداخته و حتی پس از آن دلایل رشد واحد یزد را در اختیار واحد کرمان نیز قرار دادم.
 نامبرده برگزاری جلسات متعدد هیأت رئیسه، جذب بورسیه ها، همگرایی و اتحاد در بدنه کارمندان و هیأت علمی، سفرهای مطالعاتی خارج از کشور هیأت علمی، اهمیت دادن به تیم های تحقیقاتی دانشجویی، ارج گذاشتن به مسئولین گذشته، نهادینه کردن سیستم تشویق و تنبیه، اطلاع رسانی قوی، جذب کمکهای مردمی، استفاده از اهرم هم اندیشی در شرایط لازم، عدم استفاده از عناوین صوری از دانشکده، ارتباط ارگانیکی بین گروهها و دانشکده ها و ... را از نقاط برجسته واحد یزد برشمرد که به هیأت رئیسه واحد کرمان نیز ارائه شده است تا آنها نیز بتوانند از این تجربیات استفاده کنند.
 همچنین در ادامه دکتر ناطقی معاون جدید پژوهشی دانشگاه گفت : در شروع فعالیت در این حوزه دست یاری و کمک به سوی همه دانشگاهیان دراز می کنم و خواستار چشم پوشی از کاستیهای بنده و آماده شنیدن رهنمودهای همه دانشگاهیان هستم و از تجربیات همه استفاده خواهم کرد.
 وی در پایان از همه دست اندرکاران دانشگاه تقدیر نمود. همچنین دکتر سلطانی بنیانگذار دانشگاه نیز در سخنرانی خود گفت : فضای نورانی چهره های شاداب آماده خدمت، از ویژگیهای این جلسه است که همه اینها غنیمت واحد یزد است و شکرگزار همه این نعمتها هستیم خصوصاً دکتر مسلمین و ناطقی که جزء افتخارات دانشگاه هستند.
وی ادامه داد : دکتر زاینده رودی نیز خدمات زیادی به واحد یزد کردند و امیدواریم در این مدت که در یزد مهمان بودند راضی باشند و خاطره خوشی از واحد یزد داشته باشند به واسطه همت این عزیزان بارها مقام اول منطقه در حوزه پژوهشی را داشتیم و از دکتر مسلمین هم تشکر می کنم که با معاونین توانمندشان سکان داران اصلی این خدمات هستند.
 گفتنی است در پایان با حضور دکتر سلطانی بنیان گذار دانشگاه، دکتر مسلمین ریاست واحد و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با ارائه لوح تقدیر از زحمات دکتر زاینده رودی تشکر و حکم انتصاب دکتر ناطقی به عنوان معاون جدید پژوهشی به وی ارائه شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا